کد خبر: 1593 زمان انتشار: 19:14:16 - 1400/06/04
اختصاصی پایگاه اخبار معماری فراخوان مقاله نویسی Bcome 2021، شهر 15 دقیقه ای

فراخوان مقاله نویسی Bcome 2021، شهر 15 دقیقه ای منتشر شد.

به گزارش پایـگاه " اخـبــار معـمـاری  " هدف از "شهر 15 دقیقه ای" ایجاد یک ساختار شهری است که شهروندان را قادر سازد حداقل 15 دقیقه در مناطق محلی خود با خوشحالی و آسایش قدم بزنند و با فضاهای مختلف تعامل داشته باشند.

جوایز

12200 یورو + انتشار در مجله معتبر علمی

 

مهلت ثبت نام عادی / هزینه :

29 مرداد الی 19 شهریور 1400 

مهلت ارسال آثار :

10 مهر الی 3 آبان 1400

زمان اعلام نتایج اولیه :

6 آبان 1400

 

شهر 15 دقیقه ای

این مسابقه به منظور ایجاد فضای شهری مناسب برای عابران پیاده در فاصله 15 دقیقه - میانگین زمان لازم برای پیاده روی 1 کیلومتر برای یک انسان - و پیشنهاد فضاهایی است که ساکنان می توانند با یکدیگر در ارتباط و تعامل باشند.
فضاهای شهری را می توان به فضاهای کاربردی(تجاری ، دولتی و مدرسه ای) و غیر هدفمند(به طور معمول ، پارک) طبقه بندی کرد: هنگامی که فضاهای ذکر شده  به تعداد زیادی می رسند، زندگی شهری با آرامش بیشتری و با کیفیت بالا انجام می پذیرد.

 

نحوه شرکت در مسابقه :
شما می توانید به عنوان یک فرد یا یک تیم (حداکثر 5 عضو) درخواست دهید. به عنوان یک تیم ، شما باید یک نماینده انتخاب کنید. در زمان ارسال کار خود ، می توانید نام هر متقاضی دیگری را که قبلاً ثبت کرده اید تغییر دهید ، اما نمی توانید نام نماینده را تغییر دهید. متقاضی نماینده مسئولیت و حق تماس با کمیته راهبری و دریافت مبلغ جایزه را دارد.
هیچ متقاضی تیمی نمی تواند در بیش از یک تیم شرکت کند.

فایل مقاله را باید به صورت یک فایل پی دی اف به اندازه A0 که طبق استانداردهای مقاله نویسی طراحی و صفحه بندی شده، ارسال کنید.

 

تقسیم جوایز :

جایزه نفر اول : 8000 دلار + انتشار در مجله معتبر علمی

جایزه نفر دوم : 2500 دلار + انتشار در مجله معتبر علمی

جایزه نفر سوم : 1700 دلار + انتشار در مجله معتبر علمی

 

شرایط ارسال آثار : 

همه افرادی که علاقه‌مند به بازآفرینی شهری در داخل و خارج از کشور هستند، از جمله دانشجویان، کارشناسان و متخصصان معماری، شهرسازی، طراحی محیط و معماری منظر، می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

هدف از این مسابقه ارائه یک ساختار شهری است که انواع مختلف تجربیات، استراحت، ارتباط با همسایگان را حتی بدون هیچ هدف مشخصی(مانند رفت و آمد ، کار ، رفتن به مدرسه یا خرید کالا)، امکان پذیر می کند و همچنین تأمین فضاهای شهری کاربردی برای استفاده کسانی که با هدف مشخصی برای رسیدن به آنجا می روند.

هدف از "شهر 15 دقیقه ای" ایجاد یک ساختار شهری است که شهروندان را قادر سازد حداقل 15 دقیقه در مناطق محلی خود با خوشحالی و آسایش قدم بزنند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این مسابقه به لینک اصلی این فراخوان مراجعه کنید.

 

ترجمه و تنظیم :

- پویا مودتی

منبع :

- وبسایت بین المللی مسابقه Bcome 2021


ارسال نظر


رویداد

کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ می باشد.